HackStore برای مک منتشر شد

اگر از کاربران iOS باشید حتما تا به حال حداقل برای یک بار هم که شده با Cydia سروکار داشته‌اید. و اگر خیلی به اپل و محصولات‌اش وفادار هستید و از مک به عنوان کامپیوتر خود استفاده می‌کنید حتما با Mac App Store هم آشنایی دارید.
حال نرم‌افزاری منشتر شده که ادعا دارد نقش Cydia برای iOS را در مک ایفا خواهد کرد!. در سایدیا شما اپلیکیشن‌ها و Tweak هایی را پیدا می‌کنید که یا اجازه ورود به اپ استور آیتونز را ندارند یا اصولا کاری با آی‌دیوایس شما می‌کنند که اپل آن را دوست ندارد. حال HackStore هم ادعا می‌کند اپلیکیشن‌ها و tweak هایی را برای سیستم عامل مک منتشر می‌کند که پیش از این اجازه انتشار در مک اپ استور را نیافته‌اند.

البته این بدان معنی نیست که همه چیزهایی که در هک‌استور پیدا می‌کنیم رایگان باشند چون همه چیزهایی که در سایدیا پیدا می‌کنیم هم رایگان نیستند اما خب در کل مواردی در این نوع منابع نرم‌افزاری یافت می‌شود که یافتن آنها به صورت عادی و با جستجو کار ساده‌ای نیست.
هم‌اکنون که در حال نوشتن این مطلب هستم سرور هک‌استور داون هست و محتویات آن قابل دسترسی نیست اما خب خود هک‌استور را می‌توانید از وب‌سایت آن دانلود و نصب نمایید.
البته فراموش نکنید همانطور که جیل‌بریک و نصب سایدیا ریسک امنیتی آی‌دیوایس شما را بالا می‌برد، نصب و وجود هک‌استور هم از نظر امنیتی ریسک بالایی برای کامپیوتر مک شما به همراه دارد.
برای دانلود هک‌استور اینجا کلیک کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در مک

3 دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.