اپلیکیشن جدید آب و هوای یاهو در iOS

یکی دو روز پیش بود که یاهو اپلیکیشن جدیدی برای نشون دادن آب و هوا برای iOS منتشر کرد. همونطور که می‌دونید اپلیکیشن آب و هوای پیش فرض iOS هم اطلاعاتش رو از یاهو می‌گیره ولی حالا یاهو تصمیم گرفته اپلیکیشن جدید و مستقلی رو برای برای iOS ارائه کنه که اطلاعات بسیار کامل‌تری نسبت به اپ پیش‌فرض از وضعیت آب و هوا رو نشون میده
این اپلیکیشن رو از این لینک می‌تونید دریافت کنید

امشب از طریق یکی از دوستان تو فیس‌بوک متوجه شدم که تو اپ جدید یاهو از یکی از عکس‌های قدیمی من که از بالای برج میلاد گرفته بودم به عنوان بک راند آب و هوای تهران استفاده شده اپلیکیشن جدید آب و هوای یاهو

دو روز پیش که از فلیکر ایمیل اومد گروه Project Weather دو تا از عکسام (+ و +) رو برای اضافه شدن به گروه دعوت کرده همون لحظه دعوت رو قبول کردم و حالا امشب یکی از اون‌ها در اپلیکیشن استفاده شده :)
مشخصا تگ کردن درست و صحیح عکس‌ها بوده که باعث شده به این سادگی و سرعت مورد توجه یاهو قرار بگیره. پس میشه نتیجه گرفت که چقدر خوبه استفاده از هش تگ رو همه جا جدی بگیریم ;)

7 دیدگاه

  1. درود
    تصویر زیبایی هستش اقای رجبی . راستی بابت برسی های یوتوب ممنون . مردیم از بس انگلیسی تلفظ هندی گوش کردیم ( کانال های انباکسینگ هندی ) . خیلی خوب بود . عکسا هم انصافا با کیفیت هستش .

    خوش باشید و پاینده

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.