واست می میرم

7th Band Music گروهی هستن تازه کار که تا حالا چند تا ترانه ازشون پخش شده. کار اولی که من ازشون دیدم آهنگ ستاره بود که کلیپ اش هم از PMC زیاد پخش شده. این کار دومی هست که من از این گروه شنیدم و خیلی برام قشنگ و جذاب بود. ظاهرا این گروه هنوز آلبومی رو ارائه نکردن.

سردی نگاه بشکن
فاصله سزای ما نیست
تو بمون واسه همیشه
این جدایی حق ما نیست
بودن تو آرزومه
حتی واسه یه لحظه، می میرم بی تو

خوندن من یه بهونه است، یه سرود عاشقونه است
من برات ترانه می گم، تا بدونی که باهاتم
تو خود دلیل بودنم، بی تو شب سحر نمی شه، می میرم بی تو

من عشقت رو به همه دنیا نمی دم
حتی یادت رو به کوه و دریا نمی دم، با تو می مونم واسه همیشه

اگه دنیا بخواد من و تو تنها بمونیم، واست می میرم، جواب دنیا رو می دم، با تو می مونم واسه همیشه
خاطرات تو رو چه خوب چه بد حک می کنم، توی تنهایی هام فقط به تو فکر می کنم، با تو می مونم واسه همیشه

ترانه سرا:
خواننده: 7th Band Music
[دانلود با کیفیت بالا]

[audio:http://parsaspace.ir/mehrdad/music/Vasat%20Mimram.lite.mp3]

101 دیدگاه

  1. salam….nemidonid cheghadr donbalesh bodam…ghashangtarin ahange toye donyast…..ba ye donya ehsas…..ghrobane shoma:mahsa…babye

  2. این آهنگ دارای آکورد ها و همچنین ملودیه احساسی زیبا می باشد ولی متاسفانه چون شعر آن روی ملودی گفته شده است نتوانسته از قوت و ادبیاتی خاص برخوردار باشد، ای کاش این گروه به اشعار خود بیشتر توجه کند! زیرا اصولا بار کج به مقصد نمی رسد. با تشکر

  3. Man Armin 2afm hastam yeki az khanande haye R@Pe iran bad az 5 sal khaanandeghi migham in ahanghe be nobe khodesh baraye avalin bar bad nabood

  4. besiyar ahanghe sadeh vali ghashanghiyeh faghat badtarin jayee in ahangh ke ba ritm music nemikhoneh in hast ke ahanghoo kharab kardeh too khodet dalile boodanet bi too sahar nemisheh kole in jomleharoo taghlid kardan az ahangh hayee asile irani

  5. سلام ….خیلی وقت بود که دنبال این آهنگ می گشتم …ولی متاسفانه نتونستم دانلود کنم …فیلتر بود صفحه مربوط به دانلود…فقط تونستم همینجا گوش بدم !

  6. خیلی آهنگ قشنگیه مخصوصا موزیک ویدیوی این آهنگ من نتونستم دانلود کنم راستی خوانندش خیلی خوشگله

  7. خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی قشنگ خیلی

  8. salam man kheily donbale in ahnage vasat mimiram gashtam hala hamke peidash kardam nemidoooonam chera save nemishe pas?

  9. من میخوام این ترانه رو ئانلود کنم ولی چرا وقتی فیلتر شده ارائه میدین، من می خوام کاری ندارم میدونی خیلی وقت بود که دنبال این ترانه میگشتم

  10. واقعا ممنون از اینکه این آهنگو گذاشتی
    خیلی زیباست و خیلی دلنشین . من و دوست دخترم خیلی حال کردیم.همیشه خوب باشین

  11. عال بود خيلي عالي آدم تمام حرفارو ميزنه ديگه نميخواد به حرف زدن فكر كوني فقط اين آهنگو واسه عشقتون پخش كنيد .

  12. خیلی وقت بود دنبالش میگشتم این آهنگ خیلی رو ادم تاثیر میذاره و هوس عاشقی به سر آدم میزنه. ممنونم

  13. مدتهابه دنبال آهنگ زیبای واست می میرم بودم لطفااگربازهم آهنگهایی ازاین گروه پیداکردیدبرای ماعلاقمندان بگذاریدباتشکر

  14. متشکرم از حسن سلیقه بسیار خوبتون عالی بود اهنگ دلنشینیه من خیلی لذت بردم

  15. من عشقت رو به همه دنیا نمی دم
    حتی یادت رو به کوه و دریا نمی دم، thats so nice thankssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

  16. سلام… من زیاد به این خواننده های جدید اهمیت نمی دم… تک و توک توشون خوب از آب در میان. اما از آهنگ این گروه خوشم اومد و تنها جایی که تونستم با کیفیت بالا دانلود کنم همینجا بود… به هر حال خیلی خیلی متشکرم. همیشه پایدار باشی

  17. من اين اهنگو تو گوشي دوستم شنيدم خيلي باهال بود بازهم از اين اهنگهاي قشنگ داشته باشيد ما هم با خريد اصل كاستها و سي ديها حمايتتون ميكنيم.

  18. kHEili GHashAngEeeeeeeeeeeeee:****.VAghean Do3esh DAram…..Afarin Arash/amir/kiarash….Va mEr30 az to KE gozashtish::X.TAnha ahangiYE ke HArchi fek mIKoNAm mibinam BE eHSase mAn kheili NAzdike….

  19. خیلی این آهنگ و دوست دارم — خیلی قشنگه– موفق باشندو همچنین شما خواننده عزیز

  20. salam kheili kheili alieh az in behtar voojood nadare faghat nemidoonam chera dowloand nemishe man asheghe in ahangam delam mikhad toye computeram dashte basham

  21. SALAM,kheili kheili alieh az in behtar nemishe aslan fekr nemikonam voojood dashte bashe faghat heif ke dowloand nemishe man asheghe in ahangam delam mikhad toye computeram dashte bashamesh

  22. kheili khube aliye 🙂
    az diruz ke dl kardam hamintori ye sare gush
    dadam asheghesham tank u kheili donbalesh budam
    so so so so so beautiful music…

  23. این بهترین ترانه ی عمرم بود که شنیدم
    بهترین ترانه ی عمرم
    خییییییییییییییییییییییییییلی نازززززززززززززززززه
    دهنشون درد نکنه که این ترانه رو ساختن
    خسته نباشید

  24. به نام خالق زیبایی ها
    زندگی عرصه ی یکتای هنرمندی ماست
    هر کسی نغمه ی خود خواند و از صحنه رود
    صحنه پیوسته بجاست
    خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد
    sayt besyar jalebi darid.omidvaram karhaye shoma ham tuye yad o khatere hame mundegar beshe

  25. خسته نياشيد منم مثل بعضي دوستان دنبال اين آهنگ بودم ممنون خيلي خوبه

  26. مرسی از اینکه این آهنگ رو در دسترس علاقمندان قرار دادین من هم دانلود کردم آهنگ زیبایی هست من خودم چند ساز میزنم و آهنگ سازم آهنگ و شعر ساده ای داره اما خیلی دلنشین و احساسی سروده شده…

  27. nemidonid cheghadr in ahang ro dost daram vaghean che tori bayad az kasi ke in ahango gozashte tashakor kard?asheghetonam be khoda ke enghadr khobin………

  28. ye donya mamon
    man donbale in ahang boodam moghrike ba saeed dost boodam ino gosh kardim khili lezat boordim
    alan ke in nist ba yade on gosh midam
    merc khili mamnon

  29. salam bazam mamnon ahange baehsasiye ye joraee ba adam harf mizane ghorboone hamaton ke zahmat mikeshino dar ekhtiyare ma mizarin az khanandasham mamnoon

  30. این آهنگ خیلی جالب بود واقعا زیباهستش باید بگم حرف نداره یکه یکه به این گروه تبریک می گم هر وقت اونو گوش می کنم یاد یک مراسم زیبا می افتم دست همگی درد نکنه

  31. salam.vaghean hal mikonam ba in ahang.toye mashinam va manzelam ba volume full in ahang ro hamrahe khanomam va harki bashe gosh midam.vaghean azashon tashakor mikonam.

  32. سلام اهنگ خیلی قشنگیه هر من والمیرا دوستم دنباله این ترانه بودیم که بالاخره مئفق شدیم دانلود کنیم از ایجا هرسه تاشونو دوست داریم

  33. خیلی زیباست
    پر از احساس
    مرسی از اینکه این آهنگ و واسه دانلود گذاشتید .

  34. گاها کسانی برای همچین آهنگ هایی که از دل برون آمده ایراد میگیرن اما کسی که عاشق نشده از ته دل کسی رو دوست نداشته ازین حرف های عاشقانه شاید خوشش نیاد .من که شنیدم باورکنین گریه کردم چون معشوقم رو از ته دلو دوست دارم .
    عاشق بشین که عاشق زندگی کنین تا عاشق بمیرین .
    دوست دارم مژده

  35. فکر نمی کنم جای انتقاد واسه این آهنگ وجود داشته باشه من روزی 100بار بهش گوش میدم.و وقتی میرم تو متنش گریم درمیاد..واقعا زیباست.

  36. سلام نميدونم چي بگم وچطور تشكر كنم همين بس كه تا حالا كه 21سالمه از اينترنت استفاده زيادي كردم وتا حالا براي هيچكي نظر نگذاشته بودم حتي اهميت نميدادم نظر بقيه كه گذاشته بودنو بخونم ولي امروز كه دلم شكسته و 1 ماهيه معشوقم باهام قهر كرده دنباله اين آهنگ نا اميدانه تو اينترنت گشتم و بعده چندتا سايت سايت شما واسه دانلود باز شد و اين قدر خوشحال شدم كه گفتم حتما بايد تو نظرات از شما يك تشكر جانانه بكنم نميدونم تا حالا عاشق شدين يا نه ولي اگه عاشق شده باشين خوشحالي الان منو درك ميكنيد چون من اين آهنگو يك بار گوش داده بودم اونم معشوقم با موبايل برام پخش كرده بود و گفتم يك بار ازش با بلوتوث ميگيرم كه فرصت نشد و تقدير بين مارو فاصله انداخت برام دعا كنيد دارم تلاش ميكنم باهاش يك ارتباط دوباره برقرار كنم چه كنم كه خانوادش موبايلشو ازش گرفتن .ممنون خسته نباشين نميشناسمتون ولي ميبوسمتون خيلي زحمت كشيدين مرسي دوستون دارم دعا كنيد به اون برسم.

  37. من عاشق این آهنگم،خیلی وقت بود دنبالش میگشتم مرسیییییییییییییییییی

  38. من عاشق این آهنگ هستم… سریال بسیار بسیار زیبایی بود/.. ما از اون سر دنیا میدیدمش هر شب………. دلمون تنگ میشه برای زمانه
    مرسی برای این متن

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *