ادغام ویندوز لایو و یاهو مسنجر

بالاخره انتظارها به پایان رسید و از امروز صبح مسنجرهای مایکروسافت و یاهو به صورت آزمایش ادغام شدن. برای استفاده باید این سرویس رو برای آی دی های خودتون در یاهو و ویندوز لایو فعال کنین که برای این کار در ویندوز لایو به اینجا و در یاهو به اینجا مراجعه کنید
همچنین اگر از یاهو مسنجر استفاده می کنید باید آخرین ورژن که 8 بتا هست رو از این لینک دانلود کنید و اگر مشترک ویندوز لایو هستید باید آخرین ورژن این مسنجر رو از اینجا دانلود و نصب کنید
خبرهای تکمیلی به زودی در دنیای آی تی

پ ن:
لینک مستقیم برای یاهو مسنجر و ویندوز لایو مسنجر
نسخه نهایی یاهو مسنجر 8 رو از این لینک دریافت کنید.

29 دیدگاه

  1. salam!
    10 ثانیه تا انتها
    پایان بی سرو صدا
    بی خبر از هر شب و روز
    من و یک شمع نیمه سوز
    یکی گذشت از ثانیه
    __________________
    har chand saniye momkene
    rabti be in majara nadashte bashe!
    amma ba gozashte in saniyeha!
    belakhare entezar be payan reside:D
    movafagh bashid!

  2. eyval
    in ye link mikham ke yahoo messenger ro khodam bekol download konam
    na,inke aval ye file download konam bad oon messenger ro download kone

  3. اقا لینکی نیست که اخرین ورژن یاهو رو دانلود کنیم چون باید یاهو قبلی رو داشته باشی تا بهت لینک اپدبت بده و حدود 10 مگابایت تو اپدیت کنی تازه اگه ویندوز عوض شه همه چی تمومه :(

  4. سلام،
    به عنوان مسؤول ليست «ليست وبلاگ‌های به روز شده» بابت تاخير در رسيدگی به درخواست شما، مبنی بر اضافه شدن وبلاگتان به اين ليست، از شما دوست بزرگوار معذرت می‌خواهم.
    حقیقتش خودم از بدقولی خوشم نمی‌آد؛ به همين خاطر سعی می‌کنم خودم بدقول نباشم. ولی دوره‌هايی در زندگی هست که کار و مسؤوليت زیادی گردن آدم می‌افته که از انجام دادن همزمانشون عاجزه.
    درس و دانشگاه و از طرف ديگه مسؤوليت‌های شغلی که بخاطر تأمين معاش هستند و همينطور مسؤوليت‌های زيادی که در فضای اينترنت برای خودم ساختم (مثل بلاگ‌نيوز يا همين ليست وبلاگ‌های به روز شده) باعث شده رسيدگی به درخواست اضافه شدن لينک وبلاگ‌ها به ليست وبلاگ‌های به روز شده به تاخير بيافتد و اين بدقولی باعث عذاب وجدان خودم هم شده. ولی باور کنيد وقتی از صبح تا بعدازظهر دانشگاه هستيد و بعد از آن يکراست به سر کار می‌رويد و آخر شب به خانه می‌آييد، فرصتی برای کارهای اضافه نمی‌ماند.
    سه سال است «ليست وبلاگ‌های به روز شده» پلی بين بلاگرهاست تا با وبلاگ‌های هم آشنا و از زمان به روز رسانی وبلاگ هم خبردار شوند. به طور متوسط روزانه ده تا بيست وبلاگ فرم اضافه شدن وبلاگ خود را به ليست، پر می‌نمايند که در هفته بيش از صد درخواست می‌شود. خود حساب کنيد اگر رسيدگی به هر درخواست پنج دقيقه طول بکشد، در هفته بايد بيش از ده ساعت صرف کاری کنم که نه تنها درآمدی از آن ندارم، بلکه بخاطر پهنای باند بالا هزينه سايت بيش از ده يورو (ده هزار تومان) در ماه است.
    با اينحال عده‌ای از دوستان بجای حمايت از اين سايت، بعد از اضافه شدن لينک خود، بلافاصله لينک آنرا از وبلاگ خود حذف می‌کنند که نهايت بی‌انصافی به اين ليست است. يا دوستانی که بنا به دلايلی که نام بردم اضافه شدن لينکشان به تاخير افتاده، حاضر نيستند چند هفته‌ای لينک اين ليست در وبلاگشان باشد، که نفع آن اول و آخر برای خود آنها و وبلاگ‌های دوستانشان است.
    حتی اگر اين دوستان اضافه کردن لينک را يک معامله بدانند، اين کار به صورت خودکار در اين سايت انجام می‌شود و اگر از طريق لينک اين سايت در وبلاگی، به اين سايت مراجعه شود، در گوشه سمت راست ليست زير عنوان «از اينجاها اومدند» لينک وبلاگ اضافه می‌شود.
    در پايان باز هم از شما بخاطر تاخير در رسيدگی درخواست شما عذر می‌خواهم. اگر لينک اين سايت کماکان در وبلاگ شماست، از بزرگواری و صبر شما تشکر می‌کنم، اگر هم به دليل تاخير من آنرا حذف کرديد، بخاطر آن مدتی که لينک در وبلاگ شما بود از شما سپاسگزارم، مطمئناً اين محبت شما از طريق سيستم خودکار که شرح دادم، بی‌پاسخ نمانده.
    شاد و موفق باشيد

  5. سلام،
    ضمن تبريک برای وبلاگ خوبتون، متأسفانه برخلاف توافق قبلی، نتوانستيم لينک «ليست وبلاگ‌های به روز شده» را در جای مناسبی در وبلاگتان، پيدا کنيم؛ زيرا نفس اضافه کردن لينک ما در اين است که دوستان ديگر هم از سايت ما مطلع شوند تا بتوانند از مزايای رايگان آن استفاده کنند. لطفاً در صورت تمايل ابتدا لينک ما را در جای مناسبی قرار دهيد، سپس، فرم مربوطه را که همراه ايميل برای شما فرستاده شده است، مجدداً پرنمائيد.
    با تشکر

  6. سلام،
    از اينکه «ليست وبلاگ‌های به‌روز شده» را برای معرفی وبلاگ خوبتون به دوستان ديگه انتخاب کرديد متشکريم، لينک شما به ليست ما اضافه شد و اميدواريم پس از اين دوستان جديدی از اين طريق با وبلاگ شما آشنا بشند.
    با تشکر

  7. اینکه چیو میخواد ثابت کنه باید از مدیران یاهو و مایکروسافت بپرسی اما خب تحول خیلی بزرگیه :D
    یکی از اهداف این تحول هم مقابله با گوگل هست

  8. یاد اودیگو افتادم که اجازه می داد همه ایدیهات رو توش اضافه کنی و با همه چت کنی و دوستای خودت رو هم داشته باشی

  9. دوست عزیز سلام . کار شما قابل تحسینه . لطف کنید و برای من یه دعوت نامه پرشین گیگ بفرستید . اگه میشه کار منو جلو بندازید . خیلی سرم شلوغه و هزار جور بدبختی دارم . اگر این کار رو بکنید ، دعوت نامه شما رو بر میگردونم . صمیمانه سپاسگذارم . راستی مایل به تبادل لینک هستم . موفق باشید

  10. سلام.
    “متاسفانه مسئولین Rank Hunt -سهوا یا عمدا- مرتکب اشتباهی فاحش در توضیح Ranking شده اند که دوستان وبلاگ نویس را به اشتباه انداخته است.”
    یک مقاله راجع به Rank Hunt نوشتم که اطلاعات مفیدی در این باره در اختیارتون میگذاره. اگر دوست داشتین مطالعه کنید و بعد انتخاب کنید که عضو Rank Hunt باشید یا نه!!!
    با تشکر، بهزاد عبدی

  11. salam
    in kheili namardie ke adam davatname persiangig dashte bashe o zooresh biad be kasi ke ehtiajesh dare bede!
    ma ke be har soorati shode bood davatname gir avordimo alan ye 12 nafari az tarighe ma sahebe ye user persiangig shodan chon didam khodam che zajri vase dashtanesh keshidam vase hamin majani vasashoon ferestadam oon vaght shoma yadetoon miad oonmoghe cheghadr khahesh kardam ke ye davatname baram befrestid vali shoma…. khodaro khossh nemiad..

  12. حق با شماست بتا نیست .
    اشتباه من سر عکس موجود خود ماکروسافت هست که هنوز توش نوشته بتا !

    متاسفانه کدی نمی ده . منم خیلی گشتم ولی چیزی پیدا نکردم …

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.