تعویض لنت ترمز دوچرخه

تو عالم دوچرخه‌سوارها اونایی که خودشون از پس تعمیراتی مثل تعویض لنت ترمز دوچرخه برمیان اعتماد به نفس بیشتری نسبت به بقیه دارن. چون معمولا تعمیر و نگهداری دوچرخه برای همه کسایی که از این وسیله استفاده می‌کنن دغدغه است. تعمیرگاه‌های دوچرخه به گستردگی تعمیرگاه‌های ماشین نیست و به سختی میشه تو نقاط مختلف شهر پیداشون کرد. مثلا توی تهران اکثر تعمیرگاه‌ها و فروشگاه‌های دوچرخه تو منطقه گمرک و میدون قزوین متمرکز شدن. خب طبیعتا اگر محل زندگی شما فاصله زیادی با این قسمت از شهر داشته باشه باید به سختی دوچرخه رو برای تعمیر به اونجا ببرید و برگردونید.

من تو کانال یوتوبم که به تازگی فعالیت روتین و منظم خودش رو شروع کرده دارم ویدیوهایی رو در مورد دوچرخه سواری و تعمیرات مربوط بهش آپلود می‌کنم. به عنوان اولین محتوای مربوط به این کتگوری، ویدیویی برای تعویض لنت ترمز عقب دوچرخه درست کردم که دیدنش شما رو تا حد زیادی با نحوه انجام و چالش‌های این کار آشنا می‌کنه.

اگر دوچرخه سوار هستید حتما روزی مجبور به تعویض لنت ترمز دوچرخه‌تون خواهید شد. این ویدیو رو تماشا کنید و اگر سوال یا نکته‌ای در موردش داشتید همونجا برام کامنت بذارید. سعی می‌کنم کامنت‌ها رو به سرعت جواب بدم. همچنین ممنون میشم با لایک کردن ویدیو کمک کنید تا این ویدیو به دست افراد بیشتری که ممکنه بدردشون بخوره برسه.

تعویض لنت دوچرخه سخته؟!

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.